вторник, 19 април 2011 г.

Имаме си победител!!!


Завърши първото Giveaway party на блога и вече имаме победител в него! Тази седмица прекарах в гадаене коя ще бъде победителката и се вълнувах като малко дете, когато дойде време за въвеждането на имената в програмата и натискането на бутона. Беше ми някак тържествено и емоционално- фанфарите си бяха само в моята глава, акомпаниращи на хилядите други звуци и какофонията от мисли, но пък бяха много добър завършек към финала на едноседмичното чакане. 
Нямах фаворит- повечето от вас свързвам с толкова различни неща и сте безценни познати/ приятелки за мен, а и всички вие сте част от моето творческо кътче, така че мога единствено да съм ви благодарна за времето, което изкарваме заедно и за прекрасните емоции, които ми подарявате с коментарите си!
И така, за да не става като в реалити шоу, в което отлагат до максимум името на победителя, ето  и нашата звезда на вечерта! 


Новата собственичка на "Сладкишената гривничка" е Ивейн!!!

Дано тя хареса своето мъничко подаръче, а аз искам отново да благодаря на всички ви за приятната атмосфера, за участието ви, за всяка една дума, която отправихте към мен и за подкрепата ви! Без вас блогът не би имал никакъв смисъл, защото вие сте голяма движеща сила за мен в творческите ми пориви!

Прилагам снимков материал на двата етапа на тегленето от RANDOM.ORG , за да съм съвсем честна и открита в подбора на победителя. 

Въвеждането на имената


И безпристрастното им изтегляне от програмата



Моля да се отбележи, че Random.org поставя печат с дата и час според UTC time, което е с 3 часа назад от българското време. Нарочно снимах целия си монитор, за да се вижда и часовникът долу в дясно.

Още веднъж благодаря на всички ви и дано скоро намерим повод да си организираме още подобни мероприятия, които да ни зареждат с поне мъничко положителна енергия. 



5 коментара:

  1. Ух, значи, нищо не печеля. Всичко се налага сама да си правя. Трябва да поговорим с тоя Рандом.
    Но нищо не ми пречи все пак да се зарадвам за Ивейн и да й честитя, защото тя не само създава впечатляващи сладки неща, но и ще се украси с едно такова. :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Йеееееее,Буба, ако знаеш какви фойерверки пък се разтанцуваха в моята глава....:)
    Радвам се като малко дете. Супер!!!
    И много благодаря! С кеф ще се закича със сладичко бижу :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ивейн, честито, със здраве да се киприш!!!
    Буба, чакам следващата наградка:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Анна, с теб ще се разберем, не тъжи :-)
    Мина, определено скоро ще има още такива!
    Ивейн- колко само сполучливо биха се съчетали моите фанфари с твоите фойерверки :-))))
    Удоволствието е мое и съм страшно щастлива, че ти донесох радост- редно е теб да зарадват, не може само ти да радваш околните с произведенията си!

    ОтговорИзтриване
  5. еее честито на победителката Ивейн :0)
    Анна не тъжи и ние сме победителки но по един по различен начин,печелим възможността да се наслаждаваме и вдъхновяваме на прекрасните творения на Бубето,надявам се още дъъълго време :))

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...