вторник, 12 април 2011 г.

Моето първо Giveaway party


Както вече споделих сутринта, искаше ми се да направя специален подарък на един от Последователите на блога си, за да благодаря за отделеното време всеки път да се изчитат лирическите ми отклонения и да се споделят творческите ми набези, а още по- приятното за мен- да се коментират!
Така че ето го и него, първото, но далеч не и последното блог- парти, което да направи идната седмица много по- интересна и забавна. Наградата вече стана ясна в сутрешната ми публикация, а именно




Правилата:


1. Станете Последовател на блога (ако вече не сте такъв) и напишете коментар под публикацията за наградата- ТУК . Коментарите ще бъдат там, за да не карам момичетата, които вече са писали, да пренасят наново участията си. Коментари от хора, които не са явни последователи на блога няма да бъдат взимани под внимание при избирането на печелившия!


2. Времето за тази игра е точно една седмица. Крайният срок за участие е 18.04.2011 до 23.59 часа, т.е. до края на идния понеделник. 


3. Моля, оставяте имейл за обратна връзка, за да мога лесно да се свържа с Вас, ако Вие сте избран за победител. Знам, че някои от Вас са ми познати и в други "общества", но моля Ви, не ме карайте да се притеснявам дали ще се свържа на време, за да Ви изпратя наградата. Липсата на контакт значи, че на Ваша отговорност ще проверявате блога и ще следите за спазването на срока след избирането на победител.


4. Ако до 4 дни след края на играта (т.е. 22.04.2011, петък ) победителят не отговори на мейлите ми и не се свърже с мен, то наградата отива при втория избран в списъка.


5. Тегленето на победител ще се извърши на база Вашите имена, които ще бъдат избрани от Random.org и резултатът ще публикувам тук като снимка.


Стига толкова правила, защото отиде половината удоволствие, но се налагаше да ги напиша предварително. Надявам се всички да се забавляват и да направим подобни игри традиция. Тази е първата за мен и аз много се вълнувам дали ще мине според блог-очакванията.


Успех на всички и благодаря за времето, което изкарвате заедно с мен и моите хобита! Винаги е огромно удоволствие да знам, че сте били тук, особено когато оставяте кратък коментар. Малкото подаръче очаква своята бъдеща притежателка!


ПП. Нормално ли е да съм нетърпелива да разбера кой ще е печелившият?!







3 коментара:

  1. хихиих нормално е нормално :)) ееех Бубе ние ти благодарим най-вече за споделената красота,и сега и за възможността да имаме нещо толкова прекрасно ;) И без награди твоя блог ще си има последователи,читатели-явни и тайни :)
    хубав ден :) аа и успех на всички :)
    mia_aurora@abv.bg :)

    ОтговорИзтриване
  2. Милейди, прекрасна идея за giveaway,нареждам се на опашката ;) Имай предвид, че въпреки пълната ми инвалидност в кухнята, съм последоваттл на блога ти много преди giveaway-a :))

    ОтговорИзтриване
  3. eiiiiii, dali shte moga da se klasiram za tazi iztunchena kapka krasota....izvajana s nejnite mili prustcheta.
    Iska ti se da si hrupnesh po malko ot vsiako sladkishche, kato Snejanka pri djudjetata...

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...