четвъртък, 18 август 2011 г.

Свежа морковена салата с млечен дресинг

Състав:

10 моркова
сокът на 2 малки или 1 голям лимон
3 кисели ябълки
100 гр. крем сирене от типа на Филаделфия
120 мл. прясно мляко
магданоз или копър за декорация
сол- по желание и на вкус

Приготвяне:


Измийте и обелете морковите. Настържете ги и полейте с прясно изцедения лимонов сок. Оставете ги настрана за около 20 минути. Посолете, ако желаете. Аз не слагам сол в тази салата, но всичко е въпрос на вкус.


Измийте и обелете и ябълките и ги настържете.
Крем сиренето и прясното мляко се смесват в купичка и се разбиват на крем.

В рингове се реди пласт моркови, следван от пласт ябълки и се завършва отново с морковен пласт. Отгоре се поставя по малко от млечния дресинг и се наръсва с прясна подправка по избор (на тези снимки моята прясна подправка беше ме предала и прибягнах до сухите резерви).


Много подходяща за деца, с мек и приятен вкус- не добавяйте сол, ако ще се консумира от деца обаче!

Адаптирано от: Хранене на детето от 3 до 18 години, изд. Bookmark Publishing House





8 коментара:

  1. Страхотно оформление! И прекрасна салата!

    ОтговорИзтриване
  2. Бубе,това елиза в моите топ 10 салати.Страхотен вкус и невероятно красиво оформление!
    Благодаря за споделената рецепта!Чудесни снимки!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Като си помислиш само, салата от моркови, но как може да бъде овкусена, че и красиво поднесена...много ми хареса!
    Сърдечни поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  4. Бубе, чудна салата - сега ще ме караш да си търся рингове:))).
    Поздрави и прекрасен уикенд!

    ОтговорИзтриване
  5. Бубе,много стилно поднесена салата!Елегантно,несъмнено вкусно,свежо и подходящо за сезона предложение!
    Снимките са страхотни!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Traiana, благодаря ти! Много мило!

    КАТЕРИНА, много се радвам, че ти е харесала и то ми даваш такава висока оценка- благодарна съм за доверието и за милите думи!

    DSdiva, да, на пръв поглед си казваш- това е съмнителна работа с всичките тия морковЯци вътре, но след това оставаш приятно изненадан от вкуса. За мен е истинско удоволствие, че те е впечатлила. Благодаря ти!

    Аелис, приемам вината за новия кулинарен разход, но съм уверена, че ще си доволна от него- моите само дето на работа не си ги нося с мен, толкова са ми удобни за хиляди неща.
    Слънчеви и прекрасни почивни дни ти пожелавам и ти благодаря, че отново се намери време да се отбиеш!

    Елексирче, нямам думи да ти кажа колко ме трогва твоето внимание и комплиментите ти! Благодаря ти, че винаги намираш добра дума и време да я споделиш- прекрасно е да те виждам тук често!
    Спокойни и щастливи почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Не знам как съм пропуснала този блог !!!!
    И сега наваксвам и коментирам със задна дата!
    Обичам салата от моркови, но в тази се влюбих
    за което вина има и красивото оформление!
    Усмихнат уикенд!

    ОтговорИзтриване
  8. Радвам се да те видя тук, Дани! Благодаря за коментарите- и със задна дата ги приемам с удоволствие :-)
    Трогната съм, че съм те изкушила с една от най- любимите си рецепти- щеше да ми е гузно да те подведа по пътя на калориите от първата среща.

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...