събота, 20 август 2011 г.

Моята поредна жертва

Напоследък ви занимавам основно с рецепти и храна. Не, че в това има нещо лошо, но е добре човек да се махна от кухнята за малко от време на време и да разшири терора и над нехранителни обекти.
Неотдавна споделих, че след приключването на един от проектите си вече имах еретични мисли за следващия, но и силно съмнение дали бракът ми ще оцелее след евентуалното му реализиране. Е, аз съм смело момиче по душа, за това реших, че в името на едната идея си струва да тествам устоите на връзката си и....отидох за поредната доза спрей боя. Възможно ли е да има зависимост към тези, защото започвам да се съмнявам в такава?!
И така, въоръжена до зъби, започнах. Какво падна жертва този път ли? Колкото и да прозвучи странно- избраният бе хладилник. Този, който не се вписваше цветово във вижданията ми и имаше нужда от малко грижа, за да стане част от женския свят у нас- тук единственият представител от мъжки пол с разрешение за пребиваване е съпругът ми (дори две мъжки кучета не можаха да виреят тук и скоро ще ви запозная с малката ни прекрасна лейди, която запълни сърцата на децата с толкова радост...но за това друг път).

Ето и жертвата с полицейски снимки в момента на залавянето си:


Облепих частите, които не исках да сменят цвета си, покрих огромен радиус около хладилника и веселбата започна. За пръв път боядисвах в закрито помещение и мога да кажа, че няма да го повторя по собствена воля. Миризмата беше непоносима, фините частици прах покриха и последната пукнатина, а се оказаха истински гадини за чистене. Отне ми два дни да боядисам хладилника и мисля, че ще ми е нужна поне година да изчистя всичката прах от боята. Не ви съветвам да повтаряте грешката ми- спрей боята е чудесна, но само за навън! Всичко друго трябва да се боядисва с четка.

След като приключих с трите ръце боя, нещата изглеждаха ето така



Оставяйки настрана битовите ми неволи, както и факта, че не попаднах на боята, която ползвам обичайно и съответно резултатите не са достатъчно добри, мога да кажа, че харесвам новата кожа на стария войн.


И последната надежда за мъжкарски стил на съпругът ми отлетя със завършването на това боядисване, а коментарът към  цялостния ми принос към новия вид на хладилника бе трогателен и се изчерпа с "Хм, бяла техника" и "Кой нормален човек боядисва иноксов хладилник бял?!" . Прави го от чиста злоба, сигурна съм ;-)

Оставаше единствено да добавя детайлите и скоро всичко щеше да е готово....и да не бъде просто "бяла  техника", което чопли душата ми и до ден днешен.

В горната част, където имаше надпис на марката на хладилника боята не хвана добре- вижда се при по- близките снимки. Така или иначе там щеше да има нещо, но този факт направи нещата наложителни.


Не посмях да оцветявам с шаблон, за това просто използвах детайлен стикер, който доукрасих с три камъчета.


От страни на хладилника реших да поставя панели черна дъска, за да могат децата също да имат полза от него, а и защото така си спестявам нуждата от отделна черна дъска, в която да се спъваме и рано или късно да изхвърля в гнева си срещу надмощието на играчките у нас.



Разбира се, нямаше да съм аз, ако нямаше малко от сврачешката ми природа дори и при черната дъска ;-) 
Не, в интерес на истината имам още малко работа в горната част над дъската, но към момента просто исках да сложа нещичко, което да пази мястото на довършителните ми идеи.

И готово- имаме си нов, многофункционален хладилник, в подходящ цвят и в тон с другите неща из помещението, както и с дизайнерски почерк, но без дизайнерската си цена. Само за два дни и един един бял дроб по- малко от надишването с боя.

За жалост при мен беше нужен бял хладилник, което не прави проекта особено предизвикателен, но само си представете колко други възможности има, ако можете да избягате от бялото! Гамата с бои е просто страхотна- искаше ми се да можех да го боядисам в по- характерен цвят, но може би и това ще стане, когато предекорирам в бъдеще.


В крайна сметка начинанието се оказа успешно и бе одобрено от малки и големи, а съпругът ми ме впечатли с нови измерения на търпението си към мен и моите хобита и идеи, като остана съвсем спокоен през двата дни на издевателства над техниката от моя страна. Обичам го! Макар да ми отказа категорично разрешение да сменя тапетите в коридора.....а дори не исках да ми помага....

7 коментара:

  1. Бубе,уникално за пореден път!Разби ме с идеята за черната дъска!Освен многофункционален хладилник,твоя мъж си има и многофункционална жена!Продължавай в същия дух!В скоро време ще очаквам пост и за тапетите,въпреки отказа на мъжа ти хахаха
    Целият ти пост е много забавен!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си герой!!! Възхишавам ти се откровено :)!! Аз обожавам сама да префасонирам това онова у нас и съм със самочувствието ;) че мога всичко, освен да пея - но така се провалих с простото пребоядисване на една дървена масичка, че още не мога да го преглътна.. Просто ме домързя да ползвам, както обикновено байц и след това лак на водна основа - а реших, че ще стане и с байц-лак - е да, ама не :))
    Хладилникът е станал чуден :) и няма нищо общо с бялата техника :))

    ОтговорИзтриване
  3. Идеален е БуБс! Идеята с дъската за рисуване е чудесна! Цяло лято мрънкам на баща ми за един стар хладилник Сингер. Дано ми се отвори парашута да го вапцам :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много ми харесва това преобразяване! Половинката ти наистина ще трябва да е много търпелив, либерален и със здраво сърце! Аз мислех, че моят е такъв, но сега си давам сметка, че ако се прибере в къщи и завари хладилника пребоядисан, направо ще се гътне на място:)

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, виж как за пореден път ми повдигаш бойния дух. Бял техника ми бил.....ще види той като сменя тапетите през нощта, докато спи....и ще бъдат розови с цветчета, за отмъщение :-)
    Благодаря ти за милите думи! Прекрасна си- винаги толкова сърдечна!!!

    Мина, ето, като дойдеш на по Мохито ще направим обединен фронт за изчистване на името на моя дизайнерски бял хладилник, дето така го принизиха! За твоята неволя те разбирам напълно- и аз често се прецеквам геройски от спестяване на това или онова- тази боя тук беше също грешка и липса на търпение да търся правилната, така че мога само дружески да те потупам по рамото и да ти кажа, че това не ти се приема за извинение да не споделяш този род проекти с нас- очаквам срещата реванш с масичката ти! И този път ще се види кой- кого (N.B. дървото е наистина гадна гадост за боядисване и се иска повече врътня)
    Много ме трогна с коментара си! Благодаря ти!

    Ели, стискам палци! Видях, че вече и ти си напрвила първата си кошница, сега с нетърпение ще очаквам и такъв проект- голяма краста е това :-) Дъската е много силно ценена- определено добро попадение за малките хуни, а и се чисти лесно- аз се притеснявах от тази част.

    Лулу, много се радвам, че ти допада! Мъжът ми е истинско съкровище, така е. Но в този случай учуди дори и мен. А ти поне сега можеш да плашиш твоята половинка какво търпят системно колегите, ако мъжът на Лулу започне да проявява нетолерантност към талантите и идеите на Лулу ;-)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно преобразяване!
    Завидях за този хладилник:)

    ОтговорИзтриване
  7. О, благодаря! Не губи време за завиждане, ами си подостри тебешира и ела да порисуваме малко по черната дъска :-)

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...