вторник, 1 март 2011 г.

Честита Баба Марта

Честита Баба Марта! Да са ви червени бузките, бели помислите и седите на топло, защото бабето е много подло и тепърва ни готви студове и дъждове, гарнирани с измамно слънце и кратки затопляния- една истинска жена с богата палитра настроения и емоции. Трябва да бъда честна и да си призная, че този празник отдавна е загубил чара си за мен- мартеницата не ми се връзва никак с парцалките, не възлагам особени надежди, че кончетата и нищо неподозиращите прелетни птици имат нещо общо с моето едногодишно добруване, а още по- малко вярвам на онова с желанията, когато ги закачаш по храстчета и дръвчета- до сега нищо не ми се е получило от опитите в това начинание. НО, в името на децата и всеобщата еуфория покрай червено- бялата треска по вълна, не мога да остана в първомартенска барикада като Бабо Мартенски Гринч и се налага да взема участие в цялата веселба. За това, като една примерна и всеотдайна майка и приятелка, по нощите се заех да приготвя по-близкия до сърцето ми вариант на традиционните мартеници, а именно сладките, подходящи за ядене такива, които не обещават вечно здраве и пролетарски идеал за женска и детска красота, но пък със сигурност ще донесат минутка истинска захарна наслада....и няколко грама повече на кантара, но то няма пълно щастие!





Разбира се, че пак всичко е правено в последния момент, на бързо и с много компромиси, но май това вече ми е запазена марка и поговорката Бързата работа, срам за майстора трябва да бъде като мото в блога ми, но поне този път не ми беше особено съвестно за гафовете.






Като краен резултат тази сутрин имам превъзбудено от щастие дете, доволни другарчета и колеги и личното щастие, че тази година се спасих от ваденето на запасите от всевъзможни изостанали мартеници от гардероба и тяхното пласиране по ред на номерата на хората, които се налага да срещна днес. 


Ура за декорираните бисквити и роял айсинга!!! 


Ако вие сте от хората, които обаче все още по детски и истински се радват на този ден, то нека Ви пожелая от сърце той да бъде незабравим, да ви отрупат с красиви мартенички и още по- красиви пожелания и те да ви донесат много здраве, щастие и сполуки!


ПП. Може да не съм в тон с всеобщите радостни възгласи, но не може да ми отречете, че съм се постарала...





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...