вторник, 8 март 2011 г.

Честит 8-ми март!!!

Много модерни жени отричат този празник като комунистически/ обиден, защото уважение е нужно всеки ден/ досаден и безсмислен и други подобни доводи, но за мен той е ден, в който ни се дава шанс да почетем дружно, като пионерчета пред знаме, майките си и за нищо на света не бих го пропуснала! Сега, когато и аз самата съм майка, с огромна радост слушам стихчетата, рецитирани с такова старание от дечко с гуреливи още очички и пижама и получавам най- трогателната картичка, рисувана с прехапано езиче и надписана с умилително старание, което е довело до пробиване на листа чак от натискане при изографисването на някои от буквичките. Звучи захаросано? Навярно да, но пък е вярно и в този случай колкото по- захаросано, толкова по- добре!!!


И така, както винаги с крайно ограничено време и отново посрещайки зората, но пък с невероятно желание, се отдадох на осъществяването на една отдавна мечтана торта, чийто основен дизайн е взаимстван от един от шедьоврите на The Caketress  (чийто произведенията просто спират дъха ми) и много време търсеше своя повод. И ето, че той на сетне дойде! Имах желанието да съчетая във визията на тортата голямото богатство на душата и характера на две неповторими и забележителни жени. 
Едната от тях бе моята майка! Тя е човек, дарен с огромно сърце, тя е креативна и находчива, смела и в същото време толкова лесно ранима, тя е огромната сянка, която цял живота е бдяла над мен и ме е предпазвала от несгодите на живота, които не липсваха в миналото ни, но тя съумя да ги направи много по- леки за мен, тя е Жената с главно Ж, на която аз винаги ще се възхищавам, на която знам, че винаги ще мога да разчитам и на която винаги ще се старая да подражавам! 


Другата дама, за която бе предвидена тортата е моята свекърва. Да, тук се очаква да ми премерите температурата и да ме питате дали съпругът ми или самата ми свекърва чете това и с  тази цел ли го пиша, но отговорът ще бъде Не! Моята свекърва е втората неповторима жена в живота ми. Тя е една впечатляваща, неуморна, красива, чистосърдечна, добронамерена и всеотдайна жена, която освен неизброимите си лични качества е съумяла да отгледа и възпита най- прекрасния мъж- съпруг и баща, което не е по силите на всяка мъжка майка! Тя е сложна смесица от интереси, пълна с енергия за всеки проект, който е приела присърце и е моя абсолютен душевен близнак. С нея сме коренно различни като външност, но душите ни са като препечатани и смело мога да кажа, че е една от най- добрите ми приятелки!




Тези две жени вдъхновиха визията на тортата и й придадоха плътност- тя е нежна, леко хаотична и прекомерно богата, но издържана естетически, а в сърцето си авантюристична и непокорна, но пък отново със стил! Не е ли именно такава женската същност?!? Тя не може да бъде разбрана от всеки и не може да бъде сложена в шкафа с етикетче. Тя е бурна, всеобхватна, непостоянна, нежна и крехка, а същевременно силна и категорична, но винаги търсеща хармонията и красотата. И сладка в сърцевината си. Много, много сладка дори :-)
Честит празник, мили дами! Бъдете истински жени, всеотдайни майки и съпруги и понякога мъничко егоисти, за да угаждате на капризната нежна страна в душите си- тя е вашата отличителна черта. Гордейте се, с нея и с това че сте жени!









Сърцето изглежда червено, но реално е нежно розово с перлени отблясъци и мноооого брокат, което обаче бе отнето от снимките. Също така се загуби и прекрасния перлен блясък на цялата торта, но каквото и да опитах не можах да го хвана, а трябваше да тръгвам за работа и нямах време за повече опити. Не че ако имах щях, де, но поне имам какво да ме успокоява. Използвайте въображението си, моля, и си ги добавете там някъде.






Дано денят днес е донесъл и на вас много положителни емоции, много мили пожелания, внимание и е бил споделен със специални хора! И нека този ден е само 1 от всичките 365 такива дни от всяка година от живота ви!

2 коментара:

  1. Честит 8-ми март и от мен! Тортата ти е много стилна и красива! Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Господ е бил щедър в раздаването на таланти на Боби!!!Радвам се непрекъснато на прекрасните неща, които тя създава. Красива, успешна, идейна, талантлива!!!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...